Maak een succesvolle advertentie

Lees deze pagina vooraleer u de advertentie van uw vakantiehuis opstelt - het loont de moeite

VakantiehuizenSpanje.nl is een nationale website van www.spain-holiday.com en bestaat al sinds 2002. In deze tijd hebben we ervaring opgelopen en die delen we graag met u als particulier om uw kansen op een goed beheer te verhogen. De grote meerderheid van deze inhoud is heel eenvoudig, maar effectief.
Neem een kijkje naar deze vraagbaak voor particulieren en snuif wat inspiratie op om een effectieve advertentie van uw vakantiewoning te maken.

  1. U creëert een account hier
  2. Wanneer u een email met uw paswoord ontvangt, voert u het paswoord in samen met uw emailadres op het aanmeldscherm
  3. Maak de authenticatie in twee stappen aan met uw mobiele telefoon door de volgende stappen te volgen op het scherm
  4. Meld u aan in uw account en maak een profiel aan met uw persoonlijke gegevens
  5. Klik op "Nieuwe Advertentie" en volg de eenvoudige stappen op het scherm
  6. Wanneer uw advertentie klaar is, zal u gevraagd worden om documenten van eigenaarschap te leveren
  7. Maak uw boekingen aan in de beschikbaarheidskalender
  8. Betaal voor uw advertentie via "Betaal" in het menu van uw account

Houd er rekening mee dat voor potentiële gasten, u een onbekende bent aan wie zij niet alleen hun geld maar ook hun vakantie toevertrouwen. Dus zelfs voor er nog maar contact gelegd is, is het goed te beseffen dat potentiële gasten hun vakantie boeken zonder een veiligheidsnet. Met die gedachte in het achterhoofd is het erg belangrijk dat uw advertentie vertrouwen uitstraalt, aan de hand van de volgende tips:

Informatie die uw advertentie dient te bevatten:
  • Voeg de volledige naam van een relevant contact toe - dit kan uw naam zijn of de naam van uw bedrijf, bijnamen raden we af
  • Voeg een profielfoto toe, u kunt ofwel een foto uploaden van uw keuze of uw persoonlijke account aan uw Facebookprofiel linken
  • Voeg een telefoonnummer toe. We adviseren gasten de eigenaars te bellen om de gegevens van de bankrekening te bevestigen
  • Voeg een actuele boekingskalender toe zodat uw gasten kunnen zien dat anderen uw vakantiewoning geboekt hebben en wanneer
Eens het contact is gelegd:
  • Stuur een formele boekingsovereenkomst met daarin alle reis-, betaal -en contactinformatie. U kunt overwegen om gebruik te maken van onze standaard huurovereenkomst
  • Beantwoord emails tijdig - anders kunnen gasten zich bedenken of een andere vakantiewoning boeken
  • Denk eraan - een correcte en informatieve communicatie zal het vertrouwen van uw gasten in u en uw vakantiewoning sterken

U aanmelden in uw gebruikersaccount bestaat uit twee stappen. De eerste stap is het invoeren van uw e-mailadres en wachtwoord. Als u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u een nieuw paswoord krijgen die we zullen versturen via e-mail. Houd er rekening mee dat na vijf verkeerde wachtwoord-pogingen, uw account geblokkeerd wordt gedurende 20 minuten. Elke account kan slechts één geregistreerd e-mailadres bevatten, dus het is ook niet mogelijk om twee accounts met hetzelfde e-mailadres hebben. De tweede stap is het verstrekken van een code die via SMS wordt verzonden naar uw telefoon. Dit is alleen nodig als het 60 dagen geleden is sinds u zich voor het laatst heeft aangemeld en voorzien bent van een code of wanneer u zich aanmeldt vanaf een ander apparaat. Lees er hier meer over:

http://www.spain-holiday.com/rentalbuzz/extra-security-for-owners-login-2-step-verification

Voor aanmeldproblemen, mag u steeds de klantendienst contacteren vanaf uw geregistreerde telefoon en we zullen u verder helpen.

Geweldige foto's zijn uw belangrijkste middel. We kunnen niet genoeg benadrukken hoe belangrijk het is om te zorgen voor foto's van de beste kwaliteit, aangezien die in feite het verhuurwerk voor u doen. We advisuren u dan ook zeker het volgende te doen:

  • Neem uw foto's op een zonnige dag bij een helderblauwe hemel
  • Ochtend- en avondzonlicht geven uw foto's het beste licht
  • Zorg ervoor dat u de zon achter zich heeft wanneer u uw foto's neemt
  • In uw advertentie dient de beste foto de eerste te zijn aangezien die als thumbnail foto gebruikt wordt in uw lijsten en dus het eerste is wat potentiële gasten zien
  • Bij het nemen van foto's binnen, raden we aan een flash te gebruiken en de gordijnen goed te openen
  • Laat foto's zien van binnen, buiten en van de omgeving zoals het zwembad, de tuin, het strand, enz
  • Wilt u een stapje hoger gaan - contacteer dan een professionele fotograaf

Alle beschrijvingen en aantekeningen dienen in het Engels geschreven te zijn (als onze standaardtaal). Daarnaast kunt u ook schrijven in een van de andere beschikbare talen. Er is geen beperking in lengte van de beschrijving. U kunt zo veel of zo weinig schrijven als u wenst over uw vakantiewoning en de omgeving. Wij vragen dat u de beschrijvingen zelf schrijft en niet kopieert van een andere advertentie voor een vakantiewoning op www.VakantiehuizenSpanje.nl.

In het algemeen is het een goed idee om niet alleen de positieve eigenschappen van uw vakantiewoning in de verf te zetten, maar ook de lokale faciliteiten in de omgeving. Schrijf een informatieve beschrijving, niet te lang, niet te kort. Mensen moeten worden geïnformeerd maar zonder dat ze zich gaan vervelen.

Het is belangrijk om een aantrekkelijke advertentie te maken die de mensen meteen opvalt. Wij bieden verschillende middelen in uw account, die van belang kunnen zijn voor uw verhuur. Hier volgt een kort overzicht van enkele van de belangrijkste instrumenten:

  • FOTO'S- Uw beste troef, dus bestudeer zeker
  • VERTAAL UW ADVERTENTIE - Ons systeem biedt de mogelijkheid om uw advertentie in verschillende talen te schrijven. Meld u aan in uw account en schrijf uw advertentie in de talen naar keuze, dat zal de zichtbaarheid van uw advertentie in de zoekmachines versterken voor meer landen en de deur openen naar meer potentiële gasten. Gasten voelen zich vaak meer op hun gemak als ze huren van een persoon die hun taal spreekt
  • KALENDER - De beschikbaarheidskalender dient te worden gebruikt en geactualiseerd. Gasten contacteren liever huiseigenaren met advertenties die een geactualiseerde kalender weergeven aangzien dit een gevoel van betrouwbaarheid geeft en gasten zich dan ook een stap dichter voelen bij het bemachtigen van een vakantiewoning. We ontvangen soms klachten van potentiële gasten die zeggen dat een periode als beschikbaar verschijnt in de kalender wanneer die dat eigenlijk niet is, dus we hebben in plaats daarvan een nieuw systeem ingevoerd dat uw advertentie niet meer weergeeft bij specifieke zoektochten op data als de kalender niet geactualiseerd is. Een periode wordt weergegeven als geboekt bij de betaling van het bedrag voor reservering, dus zorg ervoor dat u die op dat moment actualiseert. Er zijn API's beschikbaar om uw kalender op uw eigen website of een ander portaal voor vakantiewoningen (met behulp van iCal) te synchroniseren met de advertentie op Spain-Holiday
  • LAST MINUTE - Als uw vakantiewoning beschikbaar is in de nabije toekomst, kunt u gratis een last minute aanbieding aanmaken om uw kansen op een boeking voor die periode te verhogen, deze kan worden gevonden in de "Prijzen" sectie
  • ANTWOORD SNEL - Als u snel antwoordt op uw aanvragen, vergroot u uw kansen om als eerste de boeking te verkrijgen. U kunt onze templates en auto-response middelen gebruiken om u hierbij te laten helpen
  • STRUCTUREER - Als een gast van mening is dat uw vorm van communicatie correct, snel en informatief is en dat u informatie en hulp verstrekt waar mogelijk, zullen ze u sneller vertrouwen en uw vakantiewoning boeken
  • PRESTATIE - Hier krijg je een idee hoe uw advertentie het doet in vergelijking met voorgaande jaren en kunt u volgen hoeveel kliks ze ontvangt, en hoeveel middelen
  • WIDGETS - Heeft u een eigen website, dan kunt u onze widgets gebruiken om aan uw site toe te voegen. We bieden widgets voor kalenders, slideshows van foto's, prijzen en beoordelingen
  • BEOORDELINGEN- Zorg goed voor uw vakantiewoning en uw gasten, zo ontvangt u ook positieve beoordelingen

Nee, dit is niet toegestaan. Elke advertentie is voor één vakantiewoning en heeft een uniek ID-nummer, waardoor de ID voor die specifieke vakantiewoning is en niet kan worden gebruikt voor een ander huis. Elke vakantiewoning heeft bovendien ook een uniek licentienummer dat ook is gelinkt aan het ID-nummer. Daarnaast kan een ID-nummer niet worden overgebracht naar een andere vakantiewoning omdat 1) de reviews ook worden overgedragen en dus niet langer correct zijn, en 2) de vakantiewoning die eerst dat ID-nummer had zal verschijnen als niet mer beschikbaar, wat gasten die al bij u geboekt hebben in de war kan brengen. Indien u een vakantiewoning niet langer adverteert of indien u de advertentie om welke reden dan ook moet annuleren, informeert u de klantendienst. Zij zullen de advertentie offline halen. Houdt in gedachten dat in dit geval uw geld niet zal worden terugbetaald.

Het is niet vereist om een boekingsformulier te gebruiken. Het is wel sterk aangeraden om een formele overeenkomst op te schrijven tussen u en de gasten om misverstanden te voorkomen, om een gevoel van vertrouwen op te bouwen, en om uw annuleringsbereid aan te geven. Dit kan gedaan worden via een standaard e-mail of word / pdf-bestand in het Engels. Wij raden u aan gebruik te maken van ons standaard boekingsformulier dat de meest gebruikelijke informatie bevat die van nut is voor u en de gast.

Voor meer informatie over wat u misschien nog wilt toevoegen in uw persoonlijk boekingsformulier, gelieve een kijkje te nemen in dit artikel.

  • Meld u regelmatig aan in uw gebruikersaccount en vind alle aanvragen die we naar u verstuurd hebben onder “secure inbox”
  • U kunt de SMS service activeren die u een alert stuurt telkens wanneer u een nieuwe aanvraag ontvangt
  • Check uw “spam” email box want ook goede emails kunnen er soms belanden

In eerste instantie dient u de advertentie in uw gebruikersaccount aan te maken. Als u hierbij echter vragen of technische problemen heeft, staat ons vriendelijke klantendienst team steeds klaar om u effectieve bijstand te verlenen en u te begeleiden door het proces. Aangezien u uw vakantiewoning en omgeving het beste kent, bent u ook de beste en meest aangewezen persoon om uw advertentie aan te maken.

Het zal 0-3 werkdagen duren voordat uw advertentie online verschijnt. Zodra die klaar is, goedgekeurd door onze medewerkers (via documenten voor het bewijs van eigendom) en uw betaling is ontvangen, zal uw advertentie online gaan. Op elk moment kunt u zich aanmelden en wijzigingen in uw advertentie doorvoeren, maar u kunt de vakantiewoning niet veranderen. Elke advertentie is voor een woning en dat kan niet gewijzigd worden. De factuur wordt gemaakt op het moment van ontvangst van uw betaling en is beschikbaar in uw account om te downloaden of af te drukken. Zorg er dus voor dat alvorens te betalen, uw persoonlijke gegevens correct zijn toegevoegd aan uw account profiel, aangezien we de facturen niet aanpassen eenmaal ze zijn gemaakt.

We hebben 3 soorten abonnementen: Basisch, Plus en Premium.

Premium advertenties krijgen de hoogste posities in provincie, kust, stad en wijk.

Plus advertenties krijgen de hoogst mogelijke posities onder de premium advertenties volgens stad en wijk.

Basisch advertenties krijgen de positie direct onder de premium en plus advertenties, en om een maximale zichtbaarheid en de beste prestatie voor elke advertentie te garanderen maken we gebruik maken van een Kwaliteit Score Systeem. Hoe meer informatie u toevoegt aan uw advertentie voor uw vakantiewoning, hoe beter uw score. Eigenschappen worden dagelijks geroteerd.

We hebben de pagina onderverdeeld in verschillende secties, zodat bezoekers op verschillende manieren uw advertentie kunnen vinden. Ze kunnen zoeken via gebied, ID, kaart, thema, populaire bestemmingen of meer uitgebreid zoeken in alle talen. Verder zal uw advertentie na verloop van tijd opgepikt raken door zoekmachines zoals Google, Yahoo!, MSN en andere zoekmachines die dagelijks zoekopdrachten over al onze sites uitvoeren.

Fraude valt voor en we dienen hiervoor allemaal alert te zijn. Wij volgen dan ook nauwlettend alle aanvragen en potentiële gasten op en als we iets verdacht vinden in een aanvraag die we naar u doorstuurden, zullen we u op de hoogte brengen. U dient op uw hoede te zijn voor het volgende:

  • Als de gast afkomstig is uit Nigeria, Soedan, de Ivoorkust of een ander land uit Centraal Africa
  • Als het verhaal te mooi klinkt - "Mijn regering heeft me een officiële opdracht gegeven", "Ik werk voor een christelijke organisatie" of "Ik wil graag het volledige bedrag op voorhand betalen"
  • Als het geschreven Engels van lage kwaliteit is, maar wel erg formeel.
  • U ontvangt een cheque voor een hoger bedrag dan wat u vroeg.
  • Als de gast wenst te betalen via "Western Union" of een gelijkaardig bedrijf dat geen bank is
  • Lees meer over fraude en phishing op RentalBuzz: http://www.spain-holiday.com/rentalbuzz/c/owners-board/fraud

Ja, neem contact op met onze klantendienst en zij zullen je een document en instructies sturen om je recensies van op andere websites over te zetten naar onze website. In je account zal je ook een link vinden om al je voormalige gasten uit te nodigen om over je vakantiehuis op VakantiehuizenSpanje.nl te schrijven.

Hier kan je lezen hoe ons recensiesysteem werkt: http://www.spain-holiday.com/rentalbuzz/reviews-how-it-works

Heeft u een eigen website voor uw vakantiewoning? Dan kunt u een smart link invoegen die uw kalender van Spain-Holiday.com op uw eigen website laat zien. Als u uw kalender van uw account op Spain-Holiday.com dan actualiseert, wordt het ook onmiddellijk en automatisch geactualiseerd op uw website. Als u op een gegeven moment ervoor kiest om niet langer te adverteren op Spain-Holiday.com, zal u nog steeds uw gratis boekingskalender kunnen behouden. Het enige wat u hoeft te doen, is een klein stukje HTML-code invoegen, beschikbaar op de pagina waar u uw kalender beheert.

We bieden ook widgets voor de prijstabel, beoordelingen en de slideshow van foto's.

Om te voorkomen dat uw aanvragen terechtkomen in uw spam of junk folder hebben we een paar extra functies ingesteld om een veilige levering van uw aanvragen te garanderen. Als u een klantenemail gebruikt van websites als Hotmail, BTInternet, Telefonica, Yahoo! of Gmail, dan kunt u support@spain-holiday.com, enquiries@spain-holiday.com en noreply@spain-holiday.com toevoegen aan uw contactlijst of whitelist.

Meld u zich regelmatig aan in uw gebruikersaccount op Spain-Holiday om na te gaan of u alle aanvragen ontvangen heeft en gebruik uw secure inbox om te antwoorden.

We hebben enkele voorwaarden waarvan zal worden gevraagd dat u ze aanvaardt eenmaal u uw advertentie aangemaakt heeft. Als u graag de gedetailleerde versie wilt lezen, kunt u dit hier doen: lees onze voorwaarden om te adverteren.

Heeft u nog vragen die hierboven niet zijn beantwoord, gelieve ons te contacteren. U kunt ook bladeren door RentalBuzzz waar we onderwerpen behandelen uit de sector huurvakantiewoningen en we u helpen om een succesvolle eigenaar van huurvakantiewoningen te worden.